Jajeczna pasta z twarogiem, pietruszką i trawą cytrynową



Smaczna pasta ze świeżą pietruszką i orzeźwiającą trawą cytrynową.

Składniki:
  • 20 dkg białego sera półtłustego
  • pęczek natki pietruszki
  • 1 duży pomidor
  • 4 jajka ugotowane na twardo
  • 0,5 łyżeczki ciętej trawy cytrynowej
  • sól, pieprz ziołowy, kurkuma
  • 1 łyżka oleju lnianego
Jajka gotujemy na twardo. Następnie studzimy i obieramy.

Pomidora i pietruszkę myjemy.

Pomidora kroimy w ćwiartki.

Jajka, pomidora, pietruszkę, olej lniany i przyprawy umieszczamy w blenderze i blendujemy do
uzyskania jednolitej masy.

Smacznego !






- -

Komentarze

  1. Pasta jajeczna!!! Wiedziałam, że o czymś zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie jadałam pasty jajecznej, a ta aż kusi kolorem i wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od lat nie jadłam takiej pasty - muszę sobie zrobić powrót do smaków dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasty wracają do łask, szczególnie wege, gdyż stanowią świetne śnadanie.

      Usuń
  4. Przyznam szczerze, że nigdy nie jadłam pasty jajecznej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba nadrobić te zaległości kulinarne :)

      Usuń
  5. Pasta jajeczna to coś co lubią moje dzieci. Ale z trawą cytrynową nigdy nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaje lekki posmak, choć mozna ja pominąć gdy mamy trudności z jej zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah... Nie mogę się doczekać, aż będzie mi dane spróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło to słyszeć. dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)