Omlet kakaowo makowy z żurawiną

 
Szybki omlet, który serwuję jako słodką przekąskę dla gości, gdy mam mało czasu na gotowanie. Zdrowsze niż szybki zakup ciasta ze sklepu.


Składniki na 1 duży omlet:
  • 3 jajka
  • 1 łyżka kakao w proszku
  • 1 łyżka mąki pełnoziarnistej
  • 1 łyżeczka maca w proszku
  • garść suszonej żurawiny
  • 1 łyżka maku mielonego
  • 1 łyżka mąki pszennej
  • 1 banan
  • olej kokosowy do smażenia


Mąkę, maca, mak, jajka i kakao łączymy w misce i mieszamy.

Dodajemy żurawinę.

Na patelni rozgrzewamy olej.

Gdy olej będzie gorący, wylewamy masę na patelnię i smażymy omlet pod przykryciem z obu stron.

Świetnie smakuje posmarowany marmoladą i z plastrami banana.

Smacznego !














- -

Komentarze

  1. Ciekawy przepis. Probowalam juz nalesnikow z banana zatem teraz czas na omlet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje ze zasmakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Omlety przeważnie jemy w wersji na słono, ale ten jest świetny.
    Artur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Warto spróbować zdrowej przekąski

      Usuń
  4. Ciekawy wynalazek, nie próbowałem jeszcze tego dania z dodanym do niego kakao. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od jakiegoś czasu mam ochotę na omlet - i chyba wreszcie znalazłam przepis idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)