Szukaj na tym blogu

Zdrowie, witalność i dobre samopoczucie

Znajdziecie tu informacje na temat zdrowia, przyrody, medycyny naturalnej, wegetariańskie przepisy, recenzje tematycznych książek oraz artykuły dotyczące życia w harmonii ze światem. Odkryjecie także wkrótce wskazówki na temat przedmiotów pomagających w utrzymywaniu zdrowia i sprawności fizycznej.

Poruszamy kwestie żywienia wpływającego na nasz organizm. Przepisy przedstawiają nie tylko potrawy, ale są pomocne także w utrzymaniu zdrowia, sił witalnych oraz udanego samopoczucia.
Blog podzielony jest na części oznaczone etykietami - po prawej stronie pasek wyboru.
Zapraszam do obserwowania bloga oraz zapisu na newsletter : )
Żyjmy długo i zdrowo!

środa, 26 kwietnia 2017

Recenzja książki: „Ciało bez wieku. Jak zatrzymać czas, by cieszyć się zdrowiem i dobrym wyglądem"




Tytuł: „Ciało bez wieku


Jak zatrzymać czas, by cieszyć się zdrowiem i dobrym wyglądem„
Autor: Peta Bee, Dr Sarah Schenker
Wydawnictwo: Bukowy Las








Liczba stron:240
Seria wydawnicza: ZDROWIE
Tytuł oryginału: The Ageless Body
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Anna Rojkowska
Data premiery: 24 lutego 2017



Piękne i sprawne ciało, dobra kondycja fizyczna do najstarszych lat, a może złagodzenie objawów menopauzy ... to częste życzenia kobiet, które wkraczają w kolejne dekady swojego życia.


Z pomocą przyjdzie im na pewno książka „Ciało bez wieku. Jak zatrzymać czas, by cieszyć się zdrowiem i dobrym wyglądem”, w której znajdziemy cenne wskazówki na temat dbania o zdrowie wewnętrzne i piękno zewnętrzne w miarę starzenia się organizmu. Dowiemy się jak nabrać pewności siebie poprzez zdobycie kondycji fizycznej, znajdziemy porady na temat: co i jak jeść, aby utrzymać wymarzoną wagę oraz jak najlepiej wybrać swój plan treningowy i jak się do niego przygotować w prosty sposób.

Perimenopauza, menopauza, zmiany hormonalne, spowolniona przemiana materii – pojęcia ogólnie znane i siejące postrach zostały poskromione przez dwie kobiety: Dr Sarah Schenker oraz Peta Bee. Dzielą się one z czytelnikiem swoją ogromną wiedzą, doświadczeniem w dziedzinie dietetyki, fitnessu i sportu.

Książka przedstawia zarówno szeroko rozpowszechnione fakty, jak i zagadnienia, które mogą czytelnika zaskoczyć. Czy przekąski w trakcie dnia są rzeczywiście niezbędne? Czy jedzenie mniejszych porcji, ale w krótkich odstępach czasu pomoże nam spalić kalorie, a może doprowadzi do tycia? Jakie zmiany czekają nasze kolana, piersi, kręgosłup – w miarę naszego starzenia się?

Starości i starzenia się organizmu nie zatrzymamy, ale można przejąć nad nimi kontrolę, opóźnić te procesy, aby długo tryskać energią i być zadowolonym z życia. Krótki, lecz intensywny trening może zdziałać cuda, nawet jesli nie posiadamy prywatnego trenera.

Pamiętajmy, że nigdy nie jest za późno na pozytywne zmiany w życiu, zarówno w kwestii kondycji fizycznej, jak i diety – nasze zdrowie, wygląd i sprawność są w naszych rękach – wykorzystajmy szansę zapoznania się z zagadnieniami poruszonymi w książce i zapanujmy nad swoim procesem starzenia się. Kobieta powinna czuć się dobrze i pewnie w każdym wieku.

Tę optymistyczną książkę polecam każdej kobiecie, bez względu na wiek, bo tylko wiedza pomoże nam w osiaganiu założonych celów. Panowie także znajdą tutaj przydatne informacje o procesach zachodzących u starzejącej się męskiej części społeczeństwa. A może książka zainspiruje mężczyzn do wspierania partnerek w walce o młode i sprawne ciało?











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz